Úložiště pro modely nástroje Sparx Systems Enterprise Architect
Základní informace
Název zadávacího postupu
Úložiště pro modely nástroje Sparx Systems Enterprise Architect
Zadavatel
Český statistický úřadSystémové číslo NEN
N006/19/V00028989
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00028989
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum zrušení ZP
22. 10. 2019 12:34
Datum uveřejnění ZP na profil
09. 10. 2019 11:22
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
15. 10. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petra
Příjmení
Hofmanová
petra.hofmanova@czso.cz
Telefon 1
+420 274053152
Předmět
Popis předmětu
Předmět – popis Dodavatel poskytne úložiště pro model(y) nástroje Sparx Systems Enterprise Architect provozovaném na hardwarových a softwarových prostředcích dodavatele dostupných uživatelům zadavatele formou dálkového přístupu po přihlášení přes síť internet. Zadavatel požaduje, aby alespoň jeden (1) uživatel zadavatele měl oprávnění k zakládání a správě uživatelů, skupin a jejich oprávnění, vše formou dálkového přístupu. Požadované služby a funkcionality: a) Základní hosting, zálohování a popř. obnova dat EA, správa a monitoring dostupnosti prostředí b) Databázová kapacita (velikost) repository v GB – 1 GB. Součástí paušální ceny je migrace dat/zpřístupnění existujícího EA modelu zadavatele v nabízeném prostředí. c) Počet současně pracujících uživatelů – 11 d) Portál umožňující živý náhled na repository prostřednictvím www prohlížeče (bez nutnosti generování html) a možností částečné editace (diskuse, změna stavu elementů). Portál musí umožnit jednoduché nastavování oprávnění ke čtení částí modelu (tj. ne každý uživatel či skupina může vidět celý model). e) Detekce potencionálně nechtěných změn modelu (nezdařený import, smazání části modelu chybnou akcí uživatele). SLA a kategorizace závažnosti chyb: a) Chyby s prioritou 1 (aplikace je zcela nefunkční – nelze spustit, nelze se přihlásit do repository, nelze vytvářet modely) – chyba aplikace je nahlášena oprávěným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele a současně telefonicky. Zahájení servisního zásahu do 120 minut od nahlášení chyby. b) Chyby s prioritou 2 (aplikace je dostupná, ale nefunguje zásadní funkčnost – nelze vytvářet určité typy modelů, nelze vytvořit nového uživatele, nefunguje verzování) – chyba aplikace je nahlášena oprávněným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele a současně může být objednatelem nahlášena telefonicky. Zahájení servisního zásahu do 8 hodin od nahlášení chyby. c) Chyby s prioritou 3 (aplikaci je možno užívat a je problém pouze s konkrétním modelem nebo jednou konkrétní funkčností) – chyba aplikace je nahlášena oprávněným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele. Zahájení servisního zásahu do 24 hodin od nahlášení chyby. Součástí nabídky musí být prokázání způsobilosti (postačí čestným prohlášením). Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
72320000-4
Název z číselníku NIPEZ
Databázové služby
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
72320000-4
Název z číselníku CPV
Databázové služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Databázové služby | 72320000-4 | Databázové služby |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 10. 2019 12:36 | Uveřejnění o zrušení | |||
09. 10. 2019 11:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |