Úložiště pro modely nástroje Sparx Systems Enterprise Architect

Základní informace


Název zadávacího postupu

Úložiště pro modely nástroje Sparx Systems Enterprise Architect

Systémové číslo NEN

N006/19/V00028989

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00028989

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum zrušení ZP

22. 10. 2019 12:34

Datum uveřejnění ZP na profil

09. 10. 2019 11:22

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

15. 10. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petra

Příjmení

Hofmanová

E-mail

petra.hofmanova@czso.cz

Telefon 1

+420 274053152

Předmět


Popis předmětu

Předmět – popis Dodavatel poskytne úložiště pro model(y) nástroje Sparx Systems Enterprise Architect provozovaném na hardwarových a softwarových prostředcích dodavatele dostupných uživatelům zadavatele formou dálkového přístupu po přihlášení přes síť internet. Zadavatel požaduje, aby alespoň jeden (1) uživatel zadavatele měl oprávnění k zakládání a správě uživatelů, skupin a jejich oprávnění, vše formou dálkového přístupu. Požadované služby a funkcionality: a) Základní hosting, zálohování a popř. obnova dat EA, správa a monitoring dostupnosti prostředí b) Databázová kapacita (velikost) repository v GB – 1 GB. Součástí paušální ceny je migrace dat/zpřístupnění existujícího EA modelu zadavatele v nabízeném prostředí. c) Počet současně pracujících uživatelů – 11 d) Portál umožňující živý náhled na repository prostřednictvím www prohlížeče (bez nutnosti generování html) a možností částečné editace (diskuse, změna stavu elementů). Portál musí umožnit jednoduché nastavování oprávnění ke čtení částí modelu (tj. ne každý uživatel či skupina může vidět celý model). e) Detekce potencionálně nechtěných změn modelu (nezdařený import, smazání části modelu chybnou akcí uživatele). SLA a kategorizace závažnosti chyb: a) Chyby s prioritou 1 (aplikace je zcela nefunkční – nelze spustit, nelze se přihlásit do repository, nelze vytvářet modely) – chyba aplikace je nahlášena oprávěným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele a současně telefonicky. Zahájení servisního zásahu do 120 minut od nahlášení chyby. b) Chyby s prioritou 2 (aplikace je dostupná, ale nefunguje zásadní funkčnost – nelze vytvářet určité typy modelů, nelze vytvořit nového uživatele, nefunguje verzování) – chyba aplikace je nahlášena oprávněným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele a současně může být objednatelem nahlášena telefonicky. Zahájení servisního zásahu do 8 hodin od nahlášení chyby. c) Chyby s prioritou 3 (aplikaci je možno užívat a je problém pouze s konkrétním modelem nebo jednou konkrétní funkčností) – chyba aplikace je nahlášena oprávněným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele. Zahájení servisního zásahu do 24 hodin od nahlášení chyby. Součástí nabídky musí být prokázání způsobilosti (postačí čestným prohlášením). Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

72320000-4

Název z číselníku NIPEZ

Databázové služby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

72320000-4

Název z číselníku CPV

Databázové služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDatabázové služby72320000-4Databázové služby

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail22. 10. 2019 12:36Uveřejnění o zrušení
Detail09. 10. 2019 11:22Uveřejnění zadávacích podmínek